wooorking

Nu har jag tagit en paus i pluggandet.. Förstår inte att det ska va så svårt att printa in alla svaren i huvudet. bläääääääääää. Idag har det annars varit en mysig dag. Var med några flickor ur klassen på gunder hägg stadion och var funkisar, väldigt mysigt. Så himla söta var dom :) Sen bar det av till skolan och hämta samhällspapper inför provet imorgon.. Inte fullt lika roligt när läraren säger "du har en lång natt framför dig". Åkte iallafall hem och åt lite och bytte om, sedan mötte jag upp nathalie och hennes moffa så vi kunde handla inför avslutningen med ungarna. Den gick bra iallafall, dom skötte sig. Ett plus var att vi fick lite extra fika ;) hihi. Sen har jag faktiskt suttit med samhällspapperna ungefär heeela kvällen.. Har inte ens kunnat titta på desperate, får se reprisen på söndag istället.. Nu ska jag fortsätta läsa detta helvete i hopp om att jag kanske lär mig något iallafall :) be right back



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0