asså shiiit

Hahaha gårdagen var ju något alldeles extra... Lite småsjuk men ändå så skön!
vi kan det där vi ;)

Idag har det varit en skön söndag då man inte behövt gjort alltför mycket. Har dock missat alla repriser men det är ju en annan femma. Har ju som sagt varit på släktmiddag hos mormor eftersom hon fyllde år. Det blev lite plockmat, typ kräftstjärtar i någon sås, kycklingspett, salami, parmaskinka och massa annat gott, möööms. När det gäller släkten Engwall kan man alltid lita på att man får god mat och en härlig dag med massa skratt. Love u guys. Sen har vi planerat kussekväll också som nog blir av på tisdag hihi. Då ska vi försöka skypa med mickis och kolla på bilderna från mexico, igen.. Buuu, fick se bilderna från systemkameran idag och ååååååh jag får damp för jag längtar tillbaka så jävligt. Helt sjukt. :( Allt var så perfekt där borta.

Har precis anlänt to my place och ligger nu och kollar beck, myyys :)


Hahahaha asså jag dör varje gång jag ser det här klippet! :D


Kommentarer
madde

haha anna du är du sjuk du! :D

2010-11-21 @ 22:22:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0