Det ska ske mycket för att man ska bli förvånad nu för tiden.

Jag, malla och mamma tog en tripp till media markt och kollade dator igen! Så nu är den beställd, äntligen :) Vet inte när den kommer, men det kommer nog dröja ett tag så får överleva med den här dampmaskinen ett tag till i guess. Är ju bättre än ingenting iallafall så ska väl inte klanka ner alltför mycket på den :) Har även köpt en sån där hårddisk eller vad det heter så jag kan lägga över bilder och allt som jag har på den här datorn, för jag tror att det börjar nära mig slutet för den här stackaren snart. Sedan käkade vi lite mat på köpis, och därefter brummade vi hemåt och nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig lite för om en timme kommer josy hit. Kvällen kommer bli spännande, har absolut ingen aning om var vi kommer hamna. inga förväntningar.

miss you love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0