Don't wanna miss a thing

Den här dagen har gått alldeles för fort, känns som att jag inte hunnit med något vettigt alls egentligen. Inte konstigt med tanken på tiden jag vaknade i och för sig.. Kommer säkert inte kunna sova ikväll heller, har nog fortfarande lite jetleg antar jag. Tänk att för två dagar sedan vid den här tiden så låg man på stranden, helt ofattbart.. buhuuu :( Jag, malla och mamma åkte iallafall till ridhuset och kollade på micketräningarna som började vid 6. Längtar faktiskt efter att få träna lite igen, känns som att det var hundra år sedan nu. Sen var det massvis med ekipage jag aldrig sett förut.. hur mycket har vi missat på två veckor egentligen? skrämmande alltså. Men ska börja sätta igång imorgon igen. som tur var så har inte corsa stått helt, utan jossan har hjälpt mig att rida henne lite medans vi var borta, så det var ju suuuper :) Hoppas bara inte att hon kommer vara helt crazy, men tror jag inte min finaste kommer vara.

 Nä, nu ska jag fortsätta kolla på hajprogrammet som är skitspännande, haha vilket freak jag är.. Förresten så pratar jag engelska lite då och då, det känns för naturligt när man gjort det i två veckor. Kanske dags att dra fram svenskan igen, är nog på tiden. Nu är det dags för mig. Sussa sött, puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0