drömmelidröm

Hahaha hade sån sjuk dröm inatt, och den var så verklig att jag var lite förvirrad när jag vaknade imorse. Jag var och tittade på simtävling i globen, och på läktaren där jag satt hade alla ridtävlingskläder på sig. Vi satt och pratade med alla och hade väldigt trevligt faktiskt. Sen så hoppar jag ner i vattnet och plaskar lite, och då kommer en skitsnygg kille till mig och vi börjar tävla om vem som kan simma fortast. Och jag var helt grym när det gällde att simma på rygg iallafall, fort som fan gick det! Så vi pratade och hade det trevligt och simmade runt lite. Sen minns jag inte vad som hände förutom att jag stod och packade badväskan som inte ens var min. Så kommer det en typ 6-åring och frågar om det verkligen är min väska, men det var det ju inte heller så han hade rätt. så jag packar ur den och tar min väska och går därifrån. Sen vaknade jag av typ 1000 hammarslag, och utanför mitt hus så är det 3 snickare som grejsar med balkongen. Alltid roligt att vakna på olika sätt, elleeeer?..

Har även hunnit vara på arbetsförmedlingen idag och pratat med coachen lite. På ett sätt vill jag ha ett jobb, men ändå inte. Men antar att jag är så illa tvungen att skaffa mig ett snart, annars kanske det blir lite långtråkigt. Trivs ganska bra med att jobba någon gång i veckan lite då och då, men det är ju inte direkt så att man tjänar storkovan på att jobba en dag varje vecka heller. Måste ta tag i detta nu så att det händer något, har lite idéer som kanske kan bli något. who knows, time will tell..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0