Home

Bläääääääääää, nu sitter jag hemma i G-town i depression. Precis hemkommen från paradiset :( Börjar gråta bara jag tänker på det, helt sjuk resa har det varit. Vill bara tillbakaaaaaa.. Det kan ha varit bland de två bästa veckorna i mitt liv utan tvekan. Vi har haft så sjukt kul varenda dag under hela dygnen. Skulle gjort vad som helst för att få stanna kvar, åtminstone ett litet tag till. Vill bara åka tillbaka och umgås med alla underbara människor vi träffat på och göra om allt igen. Det blev gråtkalas innan hemfärden, då brast det bara. Jag försökte verkligen hålla mig men när jag skulle säga hejdå till två personer så gick det absolut inte att hålla tillbaka tårarna. Jag är alldeles för svag för att kunna säga hejdå helt enkelt, det är något jag borde hålla mig borta ifrån. Men fick ett fint minne med mig hem iallafall som gör saken lite lättare. världens bästa! Jag har alltid haft lite hemlängtan sista dagarna när jag varit borta någonstans, men det har jag inte haft en enda gång den här gången. Ingen av oss ville inte åka heeeeem och lämna alla, kändes så sjukt sorgligt. Känns ju skitjobbigt att man kanske aldrig mer kommer träffa dom igen.. Men som tur var så kommer mickis hem snart igen, eller  snart är det ju inte men inte så långt kvar heller. Så då blir det en mindre att sakna iallafall hihi. Har lovat att ta tag i mina skypekunnigheter så blir det lite lättare att hålla kontakten ju, ingen dum idé :)

Hemresan då, jo den gick bra. Känns som att det var idag vi åkte hem, Men vi åkte från hotellet vid 5 tiden igår så vi har varit på resande fot i mer än ett dygn utan riktig sömn. Flygresan från mexico till amsterdam var bland det värsta, det blev sån turbulens vissa gånger och då tänkte jag att vi skulle dö faktiskt. Fyfan så jag hatar att flyga, men är glad att jag överlevde utan någon liten skråma. Jag och malin hade sånt flyt också. Vi trodde vi hade pissiga platser eftersom vi satt så långt bort från alla andra, men sen så visade det sig att vi satt vid tv:n OCH hade skitstort benutrymme :D det händer once in a lifetime så vi njöt. Ingen kunde varit gladade än vi. Men jag kunde ändå inte sova så mycket, men det underlättade ju resan en hel del ändå :)

Dom sista dagarna har vi tagit det ganska lugnt, iallafall på dagarna hihi. Ville liksom ta vara på sista tiden och vara med mickis. Hon var så duktig när hon jobbade och stod i. Hon är med i ett team som håller i aktiviteter hela dagarna, shower, och håller även igång på nätterna ibland. Blir så stolt över henne att hon klarar sig så bra :) Vi hann med att åka vattenscoter igen också, så sjuuuukt roligt. Var skitstora vågor så jag och frida flög ju som små vantar :D Skulle kunna dö för en vattenscoter tror jag nästan.. Kvällarna har varit mindre lugna. Vi har fått gått in gratis överallt så då var det ju bara att passa på ;)  Dom bästa utekvällarna har helt klart varit där borta, utan tvekan. Kan inte komma på en enda negativ sak som varit under tiden vi varit borta. Eller jo, har saknat mina homies här hemma världsmycket, men annars finns det inget. sista kvällen var en av dom bästa också, även fast den var väldigt lugn. Det blev en promenad och myyyys, helt underbart! Men när man vaknade dagen efter var man så depp att man inte visste vad man skulle ta sig till. Både skratt och tårar, men det är väl sånt som hör till. Kommer lägga ut lite bilder sen när alla skickat dom till mig :) Glömde ju som sagt kameran, klantarsle som jag är.. Bytte väska precis innan vi skulle åka och självkalrt blev den kvar i den väskan som stannade hemma. Men ska försöka lägga ut imorgon eller så fort som möjligt :)

nu ska jag deppa lite mer och sakna allt och alla som befinner sig på andra sidan jordklotet, sedan hoppas jag att josycosy vill joina mig ikväll. Annars blir jag ännu mer ledsen, så svara på mitt mess dummis.
Kommer nog skriva lite om mexico sen igen, för kommer nog komma på något jag glömt att nämna :)
puss så länge



och idag fyller den här pluttan år!!! grattis snygging :D hoppas du får världens bästa dag!!
v


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0