loca loca loca

Halv sju gick jag upp imorse, doooog lite. Är inte min grej att gå upp tidigt, definitivt inte innan klockan nio iallafall. Tog en tripp till Hille och fixade lite stuffs, därefter strömsbro eftersom dom skulle komma med min sänggavel vid nio. Den blev fiiin så nu är mitt rum nästan fullbordat, är lite kvar ba sen så! :) Josse hämtade upp mig vid 11 så åkte vi till arbetsförmedlingen och grejsade lite, gick också bra tror jag. Sista hållplatsen på stan blev donken, har man fettat tillräckligt den här veckan så kan man lika gärna fortsätta. Dock blir det en hård vecka för mig som väntar sen istället. Kände mig tillfredsställd efter det så kommer nog inte behöva donken på ett tag, rätt skönt. Åkte till Hille igen och pussade på empa lite innan jag gick ut till stallet. Jag och corsis tog en mysig liten skogstur, väldigt fridfullt faktiskt. På vintern är det faktiskt inte så roligt att ha häst, speciellt inte när det inte är några tävlingar alls, bara alltmänt chillande. Plus att det är svinigt kallt ute, och att man ska ut i kylan en timme om dagen typ är inte så lockande. Men vad gör man inte för sin soulsistah!

Kvällen då? Jo den ser solklar ut. Jag tänkte rulla till josys place vid 8 snåret så ska vi kolla på resor. Är så himla sugen på att åka igen så att jag skulle kunna ge vad som helst typ. Vart vet vi ju inte än, men det kan nog bli i vinter någon gång iallafall, maybe januari/februari. Då skulle jag bli lyckligast i hela världen tror jag, utan tvekan. Efter att vi checkat lite resor ska vi gå på biooooo! Hört mycket positivt om Due date så vi har fixat biljetter till den filmen som börjar vid 9 någon gång. Hoppas verkligen den lever upp till sitt rykte, annars blir det stryk :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0