Måndag 29 november

Helgen har varit braa :) Har inte hunnit skriva något så får göra en kort sammanfattning nu helt enkelt!
I fredags så kom josy hit så såg vi på idol och dear john, och gaaaash så bra den var. Skulle kunna döda för channing tatum, så sjukt snygg. På lördagen var det träning klockan 12, så det var rätt tungt att gå upp eftersom jag somnade så sent på natten. Dock var det inte mitt fel... Sedan blev det lite spontanutgång med lovisa. Det är ju då det brukar bli som roligast och det kan jag ju inte förneka. Hade skitroligt :) all night long.

igår då?
låg i sängen länge till en början, sen åkte jag ut till valbo och tränade på lillplutten :) Gick riktigt bra faktiskt, förvånansvärt bra till och med. Sedan hade josy reserverat platser till harry potter filmen som började halv 10. Eftersom jag knappt har sett nån harrypotter film så var det lite svårt att hänga med. Den första filmen såg man ju typ när man gick i 3an.. men den var bra ändå tycker jag:)

Nu ska jag ta en dusch sedan ska jag ta mig ner på stan och möta emelie. Vi har inte setts efter att jag kom hem från mexico! :o helt crazy, så vi har en del att ta igen.

LATER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0