mexico! update 1

Jag överlevde flygresan efter många om och men. Först trodde jag att det var 9 timmars flyg från amsterdam, men då fick man en smäll på käften och höra att det var 11,5 timmar.......... Blev så less så jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Sen gjorde det inte saken bättre att det satt två äckelidioter framför mig med världens köttnackar så att jag varken kunde se TV:n eller framåt. Var gråtfärdig efter 3 timmar på det helvete planet. Men huvudsaken var ju att vi kom fram oskadda. Det blev lite guppigt då och då, och då kan jag ju säga att bältet inte satt helt fel. Det som var sådär jättekul var att jag inte kunde sova på planet, kändes som att jag hade växtvärk i benen och kramp typ. Ville dö lite då. Sa till malin ''Kill me'', men ångrade mig snabbt eftersom jag inte vill dö på ett hemskt flygplan. Vi kom fram till hotellet vid 9 tiden (mexikansk tid) iallafall efter att ha åkt racertaxi. Det är 7 timmar i tidsskillnad, så det visade sig att jag var vaken i över ett dygn. Rekord för min del, helt klart.

Det är så sjuuukt varmt här så jag och malla sitter inne i lobbyn och myser lite. Det är kanske 25 grader i vattnet så man plaskar på ganska bra också. Var så kul att träffa mickis också, har saknat henne megamycket. Jag och malla ligger inte på latsidan bara för att vi är på solsemester eller, vi har varit på vattengympa idag. Feeeett hehe. Sen ska vi gå och spana in gymmet, har hört att det ska vara top noch. Älskar verkligen det här stället, kanske borde stanna kvar här istället :) Vad vi ska hinna med innan vi åker hem enligt mig är att åka vattenscoter (som vi ska göra på onsdag!!!) och simma med delfiner. Guuuud vad jag längtar, det är faktiskt mitt älsklingsdjur för dom är så söta. Det bästa av allt är ändå att det är all inclusive, dricka och äta hur mycket man vill och vad man vill. Kan inte begära så mycket mer än vad som finns här, heeeelt underbart!!

 Nu tänkte vi gå och spana lite, har hört att det ska finnas många guapos här ;; MYYYYS!!
saknar er där hemma :) pussssssssssssss återkommer inom kort!!!♥

You are the only one I wish I colud forget
The only one I love to not forgive


Kommentarer
Stina

Sola o bada lite för mig oxå :D

Hälsa alla!

Kramar

2010-11-02 @ 17:46:48
john won

someday visit U.S & california & orange county!

Have a happy trip!

2010-11-03 @ 18:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0