Mexico update 2

Det ar fortfarande helt underbart har, vill typ inte aka hem.. Allt ar perfekt har! som tur ar sa ar det ju dagar kvar som man far spendera har. Har val inte varit soligt hela dagarna men det gor inte sa mycket, ar ganska skont att fa en liten paus fran solen en stund ocksa. Igar akte vi vattenscoter som var sa sjuuuukt roligt! Kan vara top 3 roligaste jag gjort pa lange, helt klart. vi hyrde 5 stycken sa alla fick kora raaaacer! Imorgon ska vi till nagot stalle, minns inte riktigt vad man gor dar eller vad det hette. Men skont ar det att vi ska fa aka ensamma dit med egen buss, sa forhoppningsvis blir det inte hela dagen. Men det blir nog roligt skulle jag tro :) Vi har aven bokat in att vi ska simma med delfiner pa sondag!!!! ahmagaaahd sa jag langtar, har alltid varit min hogsta drom sen jag var liten typ..

Vi har aven hunnit festa, det ar ju trots allt gratis drinkar all day long har. Och kan saga att kroglivet har borta ar sjuuukt roligt! Varsta gatan dar det ar fullt av utestallen. Sen kan jag ju saga att sallskapet inte kunde bli battre ;) underbara manniskor. och musiken maste jag namna ocksa, helt sjukt bra. En kvall att minnas, verkligen. Har aven hunnit med att ata olika buffe, fin fransk mat, varit i stan och kikat runt, spelat fotboll, volleyboll, badat och massvis med saker som jag inte kan minnas just nu. Ikvall blir det mat pa italiensk restaurang, darefter taggar vi for fest! Tankte kora all in idag, precis som sist sa det kanske blir en favorit i repris.

Det som ar mindre kul ar att jag inte har nagot rost. Vet inte vart den har tagit vagen, men puts vack ar det iallafall kostigt nog. Kanske blev lite for mycket i tisdags hihi. Men far val hoppas att den kommer tillbaka inom kort :) nu ska jag springa upp och duscha lite, skriver snart igen!
hoppas allt ar bra hemma, miss u guys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0