mexico update 3

 Vad har hant senast da? Det har val varit det gamla vanliga kan man saga. Ata, dricka, stranden, volleyboll, fotboll, restaurangmys, utgang, umgatts, myst, varit pa spa m.m. Fast det har inte varit na bra vader nu senaste dagarna sa det ar lite trakigt.. Sa jag far helt enkelt gora lite solhalsning och be till gudarna att det kommer vara fint morgon. Igar var vi pa en michael jackson show dar flera av oss somnade pa stolen for vi var sa trotta, hahaha bra fans vi ar.. men showen var skitbra iallafall och han var riktigt lik honom ocksa sa det kandes lite creepy. Tyckte nagra sa att dom var kanda over hela USA och att dom var stora sa det var roligt att fa se dom:) Hade velat hora min favvolatar men sjalvklart kom inte dom, men vardaliga tur. Och nu till dagens aktivitet.. Vi var och simmade med delfiner. Det kan ha varit det basta jag nagonsin gjort, heeelt underbart. Jag ville bara ta med dom hem, dom var sa himla sota nar dom gjorde allt. Dom maste vara varldens mest intelligenta och finaste djur, utan tvekan. Vi fick pussas lite, dansa och mysa med dom hihi, ett minne for livet. Vi kopte hem en skiva med bilder och en dvd dar allt ar filmat. Sa det ska inte bli sa svart att fa lite flashbacks och langta tillaka. Nar vi kom hem sa var det ju pissigt vader sa vi tankte ta igen lite somn eftersom vi endast sovit 3 eller max 4 timmar dom senaste natterna. Vi har kort tre dagars fiesta och det har satt sina spar kan man ju lugnt saga, helt dod i bade kropp och skalle. Sa det blev en nap pa typ 2 timmar, bra dar.. hehe. Men skont var det iallafall, underbara sang, underbara hotell, underbara mexico.

 Idag fyller marcus ar sa vi ska fira honom pa nagon restaurang lite senare, sen blir det faktiskt lugnt eftersom det ar vilodag idag. Pa nagot satt ar man anda alltid lite sugen pa att ga ut har for vi har haft sa sjuuukt roligt nar vi varit ute allihopa, kussarna och sotisarna hihi. veckans schema ar ganska oplanerad faktiskt. Det ar val att forsoka ta igen soltimmarna vi inte fatt forst och framst. Vill ju inte komma hem helt blek, har nastan glomt hur solen kanns mot huden. Vi kommer nog aka in till city nagon dag och shoppa lite ocksa, har lite jag maste inhandla innan jag aker hem :) Naaaaa jag vill inte aka hem... far san angest att jag inte vet var jag ska ta vagen, vill helt seriost flytta hit och bo har ett tag. Nu ar det bara 4 dagar kvar av den basta resan ever sa det galler att ta vara pa dom ordentligt med dom basta :)

Nu kanner jag mig ganska tillfredsstalld och uppdaterad for dom senaste dagarna. Sa nu ar jag nojd och belaten :) Nu ar det dusch som galler for oss innan vi ska ut och ata lite. Det var aven en gladiatorshow ikvall som vi ville se, sa det blir nog till att ga till teatern och spana lite senare. myyys :) 
Hoppas allt ar bra hemma och att det inte ar alltfor kallt. hors snart igen ♥

Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know




Kommentarer
Anonym

lägg upp lite bilder från mexico? från staden stranden utgångsställena mm:)

2010-11-11 @ 19:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0