Nobody said it was easy

Var uppe alldeles för länge igår, men det var ju oemotståndligt. Så vad ska man göra liksom, det var bara att hålla ut.. Det resulterade i att jag vaknade halv 3 (?) idag, HALV TRE?! Har nog aldrig i hela mitt liv sovit så länge, men det var nog välbehövligt ändå. Klev upp för Jacob kom förbi en sväng så det blev lite eftermiddagsfika/frukost. Sitter hemma i Hille nu så jag har varit ute och pussat massa på corsa, har saknat henne så det var härligt faktiskt, tror hon har saknat mig lite också hihi. Tänkte bege mig ut i kylan igen och ta en liten skrittur snart, sen åker vi nog till ridhuset och kollar micketräningen :) back on track.

tänkte att jag skulle lägga in lite biler från mobilen eftersom jag faktiskt tog några kort, men självklart glömde jag sladden i strömsbro så det var ju lite smådrygt. Får helt enkelt bli imorgon istället, eller när jag kommer ihåg sladden helt enkelt. Såg också att jag ska till arbetsförmedlingen imorgon, klockan 10....skön tid. Blir så less på att vara tillbaka i vardagen, det får mig bara att längta tillbaka ännu mer. Hoppas ångesten försvinner snart för annars kommer jag ta första bästa flyg till mexico.


Sommar skulle inte helle sitta helt fel nu.

For a kiss to be really good, you want it to mean something. You want it to be with someone you can't get out of your head, so that when your lips finally touch you feel it everywhere. A kiss so hot and so deep you never want to come up for air. You can't cheat your first kiss. Trust me, you don't want to. Cause when you find that right person for a first kiss, it's everything.
Alex Karev



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0