Saw 3D

Det var bara att slänga sig i duschen och på med paltorna innan josy kom och hämtade upp mig, lite småstressigt. kul saw 3D var då.. Fyfan dom filmerna är ju så vidriga, helt wierd. vet inte ens varför man vill se en sån film, bläää. Men tycker det är lite mysigt att kolla skräckisfilmer, då kan man krypa ihop lite om man har rätt sällskap hihi. Det måste vara ett riktigt retard som har kommit på idén om filmerna by the way, måste vara riktigt sjuk.  Mindre roligt är ju att man ska sova ensam inatt, så jag får väl hålla tummarna att Jigsaw håller sig borta från mina trakter. Ímorgon ska jag sooova länge, eftersom jag till och med lyckades slumra till en gång på bion. Bra där! Ett tydligt tecken på att det har blivit alldeles för lite sova de senaste två veckorna. Skulle nog behöva en eller två veckors rehab efter allt det som varit.

Vi hade en del att ta igen idag, så vi båda blev lite uppdaterad. Var ju liksom 2 veckor sedan sist, alldeles för länge. Fick tårar i ögonen igen när jag berättade om resan och om allt som hänt. Har nog aldrig saknat och längtat tillbaka till något så mycket som jag gör nu. får paniiiiiiikångest, kan inte sova nu heller. DAMP! Ligger och funderar lite alldeles för mycket, kanske borde ta in på något hem snart. Nu ska jag fortsätta prata lite med en av favoriterna och få lite flashbacks innan det är dags att knoppa. godnatt everyone v


miss you:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0