Torsdag 18 november

jag diggar verkligen när jag får kommentarer här på bloggen. Så kul att läsa :) hihi, så keep on working readers!
I löööve it.
Idag har jag nästan hunnit med allt som jag skulle göra. Klev upp i bra tid imorse, gjorde det dock inte självmant men ändå. Det var bra gjort av mig i vilket fall. Tog en varm dusch eftersom det var så kallt och såg inte ut att vara nå varmare ute heller. Gillar inte dessa kalla tider.. Gick utanför dörren och letade rätt på busshållsplatsen, nummer 11 alltså. Men ändrade mig och sprang till 3an istället, kände mig inte helt hemma där. Man måste ju alltid ta det säkra kortet och idag var det buss nummer 3 helt enkelt. Mötte upp malla så vi lunchade lite och handlade present till mormor. Det blev en låda från The body shop som innehöll bodylotion, skrubb, och lite sånt där plock, veryvery god så hon kommer nog bli glad :) Sedan så åkte vi ut till media markt och checkade dator, och jag tror faktiskt jag har hunnit min nya kärlek. Det klickade mellan oss direkt så det kan nog bli den i slutändan. Tar det säkra kortet eftersom det är en lika som malla har, så då ingår ju hjälp att installera och allt sånt där jobbigt som inte jag förstår mig på ;) hihi. Har även hunnit hem och ridit, så vi har varit väldigt effektiva idag. Och nu till det sorgliga, jag har packat upp allt från resan och fixat iordning. Alla sommarkläder in i garderoben och där kommer dom få ligga ett bra tag :( Ville verkligen inte, men eftersom allt låg i en hög på golvet var det kanske på tiden att det gjordes. Kändes ändå sorgligt på många sätt, hur sjukt det än låter. Aja, är väl bara att inse sanningen att vi är hemma i kalla sverige igen.

Om 30 min ska jag gå och möta jossy på ica för då ska vi inhandla lite gottigotti inför myskvällen, så måste ta en snabbdusch nu om jag ska hinna. Ciao bella!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0