tisdag 16 november

Vaknade imorse av att jag trodde att huset höll på att rivas av elefanter. Flyger upp ur sängen och tittar ut genom fönstret, men då visar det sig att det bara är en traktor som plogar vägen precis utanför mitt fönster. Vid lunchtid plockar jossy upp mig för tanken var att vi skulle brumma vidare till stan och gosa lite. Tog en lång prommis i bollan, och det var verkligen hur mysigt som helst! Det var så underbart väder ute idag, inte alltför kallt och soool :) Solen saknar man ju alltför mycket just nu, gör nästan lite ont i hjärtat. Sedan när vi gått av oss lite satte vi oss på flanör och myste lite till och fikade. Perfekt dag!

Sitter nu och gruvar mig lite inför träningen ikväll, eller inte själva träningen utan allt runtomkring. Känner redan nu hur kallt det kommer bli :( buuuhu. Mina tår kommer nog förfrysas lite halvt som dom alltid gör, lika så mina fingrar och jaa hela jag antagligen. Men som tur är så finns det badkar man kan lägga sig i efteråt.
Nu ska jag gå och pussa lite på empa, det som han gillar mest av allt i hela världen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0