ibland talar oddsen för en

Jag döööööööööööör. Vet inte om det var promenaden igår eller träningen som gjort mig halvt förlamad idag. Har sån sjuk träningsvärk i benen och ljumskarna så att jag inte vet vad jag ska ta mig till, gääälet. Gjorde ju inte saken bättre att vara på yoga i en och en halv timme och slita ut musklerna till max och kriga som en sate. Kommer nog behöva hjälp att ta mig upp ur sängen imorgon. Var typ 100 år sen jag träffade elsapelsa också, så det var bäääst att träffa henne igen. Herregud vi har verkligen gått om varandra hela tiden och ojojoj så mycket båda har missat. Skärpning där asså, inte bra. Så vi myste som sagt lite på yogan, sedan åkte vi hem till mig och åt lite godis och fortsatte uppdateringen. myyys :) Har saknat det ja, fettifett mycket. Nu senaste timmen har jag och frida skickat bilder från mexico fram och tillbaka till varandra, så nu ÄNTLIGEN har jag massvis med bilder, typ 500. Och mer kommer det. Inväntar mallans bilder som jag tänkte sno imorgon och sedan är det bilderna från systemkameran, längtar lite efter att få se dom faktiskt :) hihi.

Mamma fick äntligen snurr på min TV i mitt nya rum, så ikväll ska det bli lite OC-mys här :) Var typ hur längesen som helst jag såg det nu, så måste uppta den vanan igen. Tänker nog önska mig någon box i födelsedagspresent så man har någon mysig syssla som man alltid kan lita på. Morgondagens planer då? jo jag ska släpa med mig malla och kolla på en ny dator. men eftersom snigeln inte svarar på mitt sms så är det fortfarande oklart, men det är bäst för henne att hon svarat innan jag vaknar imorgonbitti. Annars slår jag mitt hårdaste. (hehe) SÅ MALIN HILLGREN KAN DU SVARA PÅ MITT SMS SÅ JAG VET HUR VI SKA GÖRA?!?!?!! du brukar alltid ha mobilen på dig och alltid svara hur snabbt som helst så jag vet att du sett mitt mess.
måste även köpa present till mommo för hon fyller år på söndag så då är det kalas hos henne. Älskar våra mysiga släktmysdagar. Det är bra att vi är stor släkt för då ses vi ofta, vilket innebär awesome sällskap och alltid god mat=bäst :) Sååå, hur ser dagen ut imorgon? Kolla dator, skulle även behöva shoppa lite, köpa present till mormor, rida, träffa jossy, städa, packa upp ordentligt, hinna äta däremellan också. Ja men dagen ser ju glasklar ut, så inte så mycket att fundera på.  

Nu blir det OC-MYS :)
puss


Men ta mig tillbaka.


Kommentarer
john won

flying Anna!

sweet.

2010-11-17 @ 23:42:17
Anonym

Hej. Vart har du köpt pälsmössan du har på dig på de lilla bilden? Den var riktigt snygg :)

2010-11-18 @ 16:14:52
Anna

Tror den var köpt på bik bok! :)

2010-11-18 @ 17:37:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0