it started out as a feeling

Nu har jag äntligen lärt mig att få in mobilbilderna på den här datorn. Först ville den inte alls samarbeta, sen så prövade jag mig fram och till slut så gick det prima och alla bilderna kom in! :) happy me. Har varit i Hille och hängt lite och gjort lite nytta. La in musik på telefonen, hämtade lite skor och annat. Sedan blev jag upplockad och därefter promenad i bollan, väldigt mysigt hihi :)

Här kommer en liten sammanfattning från de senaste dagarna in pictures:

pussat på corsis                  josycosy-time                    pussat på empa

prommis i bollan                  badat                                 downtown



Kommentarer
josy

serri, tog vi den bilden i lördags? noll minne av. hahhahaah söt

2010-11-23 @ 13:09:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0