dflbhklcgmb

Slutade förvånansvärt tidigt igår eftersom vi var sjukt snabba med att plocka undan. Var nog rekord för oss att skriva ut sig när klockan endast var 22.30! Borde lagt mig på direkten när jag kom hem men som vanligt var det något som hindrade! så imorse var jag så gott som dead när jag vaknade då klockan var 07.30. Då var det bara att slänga på sig alla kläder jag äger och bege sig ut i stormen. Det blev raka spåret till tandläkaren som förövrigt gick bra, utan ett enda hål under mitt nästan 19åriga liv. Peppar peppar ta i trä.

När jag var klar så tog jag en powerwalk runt i strömsbro så att jag kan börja hitta lite bättre här utan att gå vilse. Därefter bar det av till valbo för att rida tre hästar. Det gick väldigt bra med alla tre faktiskt, och ska jag vara ärlig så tror jag att jag kommer ha fet träningsvärk imorgon med tanke på att jag fortfarande är ringrostig, och alldeles för otränad. not good.. Ska åka ut dit imorgon och träna klockan 12 igen med den lilla nya :)

Kvällen då? josy kommer hit så ska vi se idol som jag har missat för många avsnitt av så måste komma in i matchen igen, sedan ska vi se den efterlängtade filmen som jag velat sett hur länge som helst. Dear john! Känner redan nu att jag kanske har alldeles för höga förväntningar, men whatever jag vet att den kommer vara skitbra ändå!! Ska inte sticka under stolen med att vi kanske kommer fetta lite också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0