wherever you go

träningen igår gick super med tanke på att vi inte tränat på typ 3 veckor och att hon har fått tagit det lite lugnt :) Kände mig så himla ringrostig, det känns verkligen i både kropp och skalle när man inte ridit på ett tag. Vilket även utvecklades till en fet träningsvärk idag.. hähäää, inte sådär superskönt med tanke på att det är yoga om 2 och en halv timme. Men nog överlever jag väl iallafall kan man ju hoppas :) 

Hade sån sjuk kramp i benen inatt så jag inte har kunnat sova något. Kändes som att någon drog i mina båda ben så att dom blev 1 meter längre typ. Kanske var det lite växtvärk jag fick, vad vet jag. Var på arbetsförmedlingen idag, och det var kanske hur mycket folk som helst...... fick sämsta platsen också, inte så konstigt när jag kom så sent heller. Vet ju vems fel det var... Fattade typ ingenting av vad den där gubben sa. i och för sig var jag väl inte så intresserad heller men han kämpade inte med att få upp allas intresse heller utan babblade på om massa konstigheter. Tog mig hemåt och har ätit lite nu och inväntar mamma som ska hämta upp mig så vi kan åka till travbutiken och kolla på en väst som jag ska få i julklapp, hört att den ska vara suuuperfin :) hihi.
Måste nog lägga på ett kol nu så att vi kan åka så snabbt som möjligt! skriver mer sen :) pözz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0