All is said and done.

Kunde inte sova igår, blev så irriterad att jag inte visste vad jag skulle ta mig till och då kunde jag ju absolut inte sova. Var ju även kul att klockan stod på 8 idag då liksom, inte alls tungt att gå upp... Trodde det var mitt i natten när alarmet slog på, men nej då. Men nu är jag uppe iallafall och redo för lite jobb! :) Jobbar väl till 5 tiden någon gång, och denna gång hoppas jag verkligen inte att jag behöver vara ensam sista timmarna. Sedan blir det lite stresshets hem och fixa mig. Har en rolig kväll att se fram emot iallafall så förhoppningsvis går dagen fort :) Återkommer kanske senare idag om det är lugnt på jobbet. ha det götttt, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0