all the memories never go away

Kul att man vaknade 8 och inte kunde somna om alls. Alltid lika roligt när man egentligen bara vill somna om en liten stund. Så låg och spelade lite spel på mallas mobil istället. Fattar ingenting av det men det är skitkul när man går vidare till nästa bana. Blir så irriterad när man förlorar när man är så nära till nästa bana, och då kan jag säga att mobilen kan vara glad att ägaren är malin och inte jag. Annars hade den nog varit ganska skadad vid det här laget. Har en tendens att brusa upp lite ibland. Jag och cosy flyttade även vår gymtid till efter jag träffat johan istället, vilket lär väl bli vid halv tre tiden. Kan lova att det kommer va aspackat med folk då, inte kuuuul. Om inte annat får vi skrämma bort dom som leker med våra maskiner.

innan yogan som är ikväll tänker jag gå och kolla på iphone. Vet inte om jag vill ha iphone 4 eller den gamla, kan inte bestämma mig. Den stackars killen som jag fråga ut igår på media markt fick ju ta emot tusen frågor. Han blev mer och mer less ju fler frågor han fick men jag pepprade på ändå. För jag lär ju veta vad jag vill ha liksom. Sedan när jag gick därifrån såg jag att det stod ''ny på jobbet'', hahahaha bra dag han måste ha fått. Iphone 4 är ju lite jobbigare att hålla i, och sen pratade den där killen något om att binda upp sig och att jag lär betala för den jättelänge även om den skulle gå sönder eller om jag skulle vilja köpa ytterligare en ny mobil. Lät endast krångligt det där, men min verkar ju ändå aldrig komma tillbaka från lagningen. Det tål att tänkas på alltså, ännu ett svårt val i livet.
Tänkte ta en lång dusch nu ja eftersom jag absolut inte har bråttom. Har typ 1½ timme på mig så det är cool lugnt, så det är ju väldigt skönt att slippa stressa. Be back later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0