bloody sunday

Hade så gääälet kul igår! Var sjukt mycket folk ute vilket bara gjorde saken bättre. Jag och emelie drog en spontanutgång då vi upptäckte att vi var sugna på när klockan var typ 7, så det var ju bara att tagga om fort som fan. Började lite hemma hos mig, sedan begav vi oss till saints en stund innan vi traskade och mötte upp malla och hennes lööövely friends utanför goya och gick in med dom :) Avslut på kebaben, blev dock ingen mat för mig.. Hahahaha, men det var då jävligt kul där ändå! tack för en aaaawesome kväll rå everyone

Med tanke på vilken tid jag kom hem imorse så blev det en fet sovmorgon idag. Har inte hunnit gjort någon nytta ännu, tänkte vänta lite med det. Ingen brådska här inte.. Så nu ligger jag i soffan och ser robinson eftersom jag missade det sist. Heja lag Erik, men endast för att det är så synd om dom efter alla dessa förluster.
nu ska jag kika klart, sedan ska jag bege mig ut i stallet :) puss på er


är nog lika sliten idag som jag var här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0