But you never give

Hahahaha, kan inte ens minnas att denna bild togs i fredags.  lite småluddigt.. Men jag ser ut att ha roligt vilket är huvudsaken juuu! Den dagen/kvällen var något alldeles extra faktiskt. Hihi
Det är så jag vill att varje utekväll ska se ut ;) heeelgrym!!

Träningen gick bra idag också, men har sån träningsvärk i magen från gårdagen. Vilket kändes ganska rejält vissa stunder, not fun.. Efter det ville en viss person åka ut till media markt och kolla på tv-spel. hahahaha sjukaste, trodde aldrig du skulle säga något sånt! tv-spelarn.. Jag har typ aldrig i hela mitt liv spelat tv-spel, har ett svagt minne av att jag spelat någon gång kanske, men aldrig lärt mig riktigt. Men är ungefär lika bra på det som att åka skridskor skulle jag tippa på. Men övning ger färdighet som i allt annat, så kanske har en gömd talang när det gäller just tv-spel. Eller playstation eller wii eller vad det nu heter, whaateeevaaah.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0