Don't come around here no more.

Känner mig frustrerad över någonting, men vet inte vad. Vet bara hur känslan är och den finns just nu, lite wierd men jag hoppas den försvinner så fort som möjligt. Kan ha en svag aning om vad det kan bero på..

Haha faaan också, nu har jag upptäckt ännu ett till program jag måste börja följa i veckorna i framtiden. Robinson! Ja, ni ser rätt! Favoritprogrammet man kollade på när man var liten och man satt spikad framför tv:n på fredag/lördagkvällarna. Gamla goda tider man kan se tillbaka på och sakna lite. Men nu så återupplivar vi dom på  torsdagar klockan 20:00! :D Har helt klart hittat min favorit redan, vid namn Gurkan. Hahahaha, han var störd! Kunde inte sluta skratta åt kalrn. Var bara sugen på kebab, sola och bada han.

Är öm i hela kroppen så tänker lägga mig i sängen och se på lite OC strax innan det blir sovning. Imorgon är det zumba på schemat! Får väl se hur det går... ;) Sedan ska jag göra lite roliga och mysiga saker, hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0