Don't tell me you're sorry cause you're not

Jamen jaaa hej. Jobbet gick fina fisken idag, flöt på riktigt fint hela dagen! Tog nu en välbehövlig och underbar dusch, vilket är ett måste efter en av dessa arbetsdagar.. Förbjudet att inte göra det skulle jag vilja säga. Så nu är jag nyduschat och mysklar inför kvällen/natten, feels good to me. Imorgon är det en riktig träningsdag för hela slanten. På dagen är det träning för endast mig, och på kvällen är det träning för både mig och Corsis. Ska även hinna ut till Valbo med joppe och grejsa lite, hektisk dag för den arbetslöse.. Det blir nog en fet dag :)

nu ska jag äta min kanelbulle och avsluta kanelbullensdag på ett bra sätt. Hade ju kunnat vara bättre, men en bulle får duga just för tillfället I guess.. Man tager vad man haver liksom.



Just the way you are..


Kommentarer
Abdirahmannatalie

Nice site, cool background. toni.

2011-09-06 @ 10:17:49
URL: http://abdirahmannatalie.blognext.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0