God bless the broken road

Det är med skam jag erkänner att jag och josse nobbade träningen imorse för lunch istället. Fan, blir så besviken på oss. Men imorgon tar vi nya tag, då är det fan hårdträning som gäller för bådas del ;) Så här får det helt enkelt inte fortsätta med tanke på mexico-resan som börjar närma sig med stormsteg. Om två veckor är jag i mexico, känns lite sjukt faktiskt. Men ska bli så otroligt skönt och roligt att åka iväg med la familia och träffa mickis som är alldeles för saknad här hemma i kylan :) Har även förhoppningsvis sålt min mobil idag! Eller det ringde en kille idag och var intresserad, så det kan vara löst i morgon. Skulle bli världens gladaste då :) Men han bodde i värnamo så vetefan hur det ska lösas, vill ju va säker på att man inte blir blåst. Är ju min debut när det gäller att lägga ut saker på blocket och sälja ;) så skulle ju inte vara roligaste början att bli blåst, så lär ju vara på den säkra sidan. men hoppas iallafall!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0