hokkypokky

Värsta mysdagen idag juu. Vi åkte in till stan och köpte lite böcker, och jag hittade min bok så jag blev väldigt happy. Köpte även en annan grej, det var typ massa olika citat från twilight-filmerna. Dog lite när jag såg det, jag som är lite besatt av såna fina saker. Så den klippte jag till på också. Sedan blev det maaaat på mitt favvofik café lounge, kunde inte motstå varma mackan idag, ibland går det bara inte. Blev även en snabb shoppingrunda, vilket gjorde min ääännu gladare. Sen var det ju bara hem och skynda sig lite eftersom jag och Josy bestämde oss för att gå på hockey. Min snälla morbror frågade om vi ville ha biljetter, så varför inte liksom. Vi tog oss dit helt själva, och även hem trots att det var ren kaaaaaaaaaos. Guuuud trodde det skulle bli min död. Men vi överlevde till slut, mot mina förväntningar. Matchen var bra tycker jag, riktigt spännande :) Så nu till den ännu mer spännande saken, eller hemsk också. Det åkte förbi skitmånga brandbilar, så jag tvingade mamma att köra efter dom, och till slut hamnade vi i åbyggeby typ. Där brann det tror jag, eller jag såg inte så bra eftersom det var fullt av brandbilar och poliser, men såg att det kom eld ur skorstenen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ingen kom till skada bara och att dom fick stopp på det hela. Man får väl läsa tidningen imorgon och se vad som hänt..
Sällan jag, världens mest nyfikna.



Don't come around here no more.

Whatever you're looking for
Don't come around here no more.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0