Holding out for a Hero

Idag har jag varit väldigt duktig, iallafall än så länge. Vaknade ganska tidigt, så låg och funderade på hur dagen skulle se ut. Fick en superbra idé, så jag slängde på mig träningskläderna och drog till korpen! ensam... Det kändes lite wierd att vara där själv utan sällskap liksom, men det gick bra. Körde på bandet i 30 sen lite andra övningar på dom fina maskinerna. Man känner sig så duktig när man chillar runt lite där. Sen kom killen som jag och sandra spanat in, och det var ju ingen tråkig syn heller. gääälet..

Gick ner till sandra och joinade henne och Linda en stund, myyyys :) Därefter gick jag och mamma till polishuset och fixade nytt pass. Fick en ny chans att se mänsklig ut, men den sumpade man ju återigen. Förstår inte hur jag lyckas se ut som ett helvete på alla dom där korten :D Var ju väldigt roligt att den bilden hamnar på mitt ID-kort också. yaya, nu ska jag käka lite sedan ska jag åka och ta en mördarspruta i skutskär.... Har inget val, utan måste ta den där sprutan om jag inte vill bli dödssjuk eller något sånt. Blir även så att jag övningskör ut dit, så håll undan på den stora vägen ;) Det kan bli farligt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0