I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.

Det suger att sverige ligger under med 2-0, men det var väl ändå ganska väntat att det inte skulle bli seger. Plus att det är nog svårt att komma tillbaka nu och kvittera tyvärr, men jag hoppas och håller alla tummar och tår jag har för att dom ska vinna eller åtminstone oavgjort! Kan ju inte sluta glo på zlatan heller, kan va snyggast på plan. Sjukt. Det är ju paus just nu i desperate så jag zappar fram och tillbaka lite då och då, UTAN att missa något viktigt. Har missat båda hollands mål, men som sagt dom är ju inte viktiga. Det är sveriges mål som är väldigt viktiga och som räknas för mig idag och dom verkar ju inte komma tyvärr :( ..  Men hejja sverige, keep on working!

Det som också suger är att jag frös så stööört mycket idag innan träningen, och efter. Jag typ förfrös fötterna och händerna, och det är mitten på oktober bara vilket känns tragiskt. Vill inte veta hur det kommer kännas när det är december/januari och tunga minusgrader. Ångesten växer fram.



saknaaaaaaar min finaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0