Ibland talar oddsen för en

Nu är allt packat och klart, tror jag. Och hoppas, annars blir det inte kul. Kommer väl komma på när vi sitter i bilen på väg till arlanda att jag glömt något. La mig i soffan precis och för tillfället kollar jag på någon skitläskig film som jag vet att jag inte borde se ensam. nu återstår 6 timmar till uppstigning och jag har fortfarande inte bestämt mig angående om jag ska sova lite bara eller fullt ut. Jag fick igen väskan till slut också, efter mycket om och men. Förstår inte hur jag kan lyckas packa så mycket jämt, blir alltid samma visa everytime. Just nu har jag lite ångest över dom som jag inte vill åka ifrån, you know who you are.  :) 

Vi kommer komma fram imorgon runt 8 på kvällen tror jag. Så det blir en lååång dag för min del. Malla ska ta med sin dator så jag kommer nog blogga en del, hihi. Det var nog allt för idag tror jag. Kan ju hålla tummarna att jag överlever den hemska flygresan, gud jag får panik bara jag tänker på det.

Juste, glömde berätta om halkbanan!!! Jag ska fatta mig kort. Det var så sjuuukt jävla kul! och jag var faktiskt bra, en av ledarna sa till och med att jag var riktigt bra på att bromsa. Inte illa för att vara jag. Hade tur att jag hamnade med en schyst tjej också, looove it.
Nä nu så måste jag sussa.. Puss så länge, gonna miss ya.




If you love something, set it free. If it comes back, its yours. If it dosent it never was



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0