I'll be right here waiting

Borde egentligen inte få klaga något alls på denna dag.
Var ju som sagt på tävling i Falun idag och startade 110 och 120 :) i första klassen så blev det seger, överlycklig då ja! Sedan i 120 var jag så nervös att jag trodde jag skulle dö, men det gick över när jag väl kommit in på banan.  Rev 7an men det får faktiskt hon ta på sig. Men hon var klockren annars, helt klart bästa ritten hittills. Ett + i kanten var att vi hade snabbaste tiden och hade vunnit om vi inte rivit det hindret, racercorsa.. bästa:)
hade ju inte varit så dumt med två segrar men kan ju inte få allt man vill här i världen.

Åkte med Sandra och Katrin hem, hade mysigt viiii :)Sedan blev det Övningsköra och köpa dipp, grönsaker, chips och godis. Man lär ju få unna sig och fira ibland liksom. Blev även pizza inhandlad, dålig fettdag... Ska absolut inte klaga ;) Nu är det bara en sak som saknas, det rätta sällskapet. I'll be waaaiting

Nu är det bråttom, om 3 min börjar ps I love you, så kommer väl både skratt och tårar ikväll.
saknar redan my favouritegiiiirl som åkte till turkland idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0