It might be easier to say than to do

Tur att det finns vissa som kan få en glad :) Är egentligen inte trött alls, men ska faktiskt upp farligt tidigt imorgon. Sova bör man annars dör man. (iallafall på morgonen när man kliver upp) Det såg jag ju imorse.. Ooh ja, jag har nog aldrig varit så less som jag var imorse när jag klev upp, då hade jag kunnat döda den som stod i min väg. Då var det inget som stod rätt till, och det gjorde ju inte saken bättre att det var flera minusgrader ute. Det kan fan lika gärna komma snö nu, doesn't matter to me. Jag verkar ju ändå aldrig få bestämma hur det ska bli när det gäller något. Nähädå, men man måste mjukas upp lite lätt på morgonen ibland, vilket inte alltid är det lättaste. Den som klarar det är värd ett nobelpris, helt klart.

Nu ska jag och min bebis sova. Det är ett hektiskt schema för min del imorgon, så egentligen finns det bara en sak som gäller nu. Jag behöver ladda mina batte, annars kommer morgondagen bli min död. Lika bra att ha mycket att göra så slipper man gå runt i sin bubbla & grubbla. Lättare sagt än gjort, ja.



Kommentarer
won

you are sweet heart for me forever!

2010-10-27 @ 21:41:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0