kungarna!

HAHAHA, alltså jag klarar inte av att se kungarna av tylösand utan att dö av skratt. Så jävla sköna!! :D Fanns nog inte en enda sekund jag inte skrattade av den timmen som var precis. Kunde absolut inte hålla mig när dom skulle rida, och heller inte resten av avsnittet i och för sig. Avsnittet som var idag är helt klart top 3, utan tvekan. Börjar digga jocke lite faktiskt, trots att han är chicken. Jag börjar gilla allihopa väldigt starkt faktiskt. Kan heller inte förneka att james faktiskt är snygg och charmig på något sätt. Nu har det äntligen gått 1 timme sedan jag tog min medicin eller vad man ska säga inför mexico resan, så FINALLY får jag äta något. Har inte ens ätit middag idag av någon konstig anledning, så nu ska det faktiskt bli lite kvällsfika och sånt där mys :) You name it.

Har även lagt ut min mobil på blocket idag, så gå in där och kolla på den så ser ni vad fin den är. Köp den bara, JUST DO IT! Då skulle jag bli superduper glad :) Nu väntar fikat och OC-mys. pusspusspuss



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0