let's zumbbbba

Nu är det helg och då kommer det gå utför. Zumban idag var ju något alldeles extra måste jag säga. Haha, det var svårt att hänga med på rörelserna eftersom det var första gången men man vart ju lite lost in the moments ;) Blev mycket shake och annat roligt! helt klart värt att gå på fler gånger :) Hann även vara med om en nära döden-upplevelse på väg till korpen. Hjärtat i halsgropen säger jag bara..

Vi tog bilen ner på stan och jag fick äntligen beställa min iphone 4, köpa godis och lunch. Så nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen ska jag bege mig ut i i stallet. Blir en liten skogstur med corsa för att sedan hinna smörja och packa också! Ikväll är det middag och fira Linda och Frida som fyller år idag, grattis tjejer! :) Sedan ska jag och emelie ha idol-mys med lite godsaker och annat. Lagom, lugn och perfekt kväll med andra ord. Kan behövas ibland det också, speciellt idag. Antar att det blir väldigt tidig uppstigning imorgon för min del eftersom jag har tävling i Falun. Vi startar 110 och 120, så håll tummarna.. hihi :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0