Love you til the end

Kan vara mysigaste låten som spelar på min spotify just nu.. Ps. I love you har helt klart satt sina spår återigen. Jag och emelie hade väldigt mysigt igår, och som vi fettade. Not good.. Men det kunde vi få unna oss på en söndagkväll! Borde inte avslöja allt vi stoppade i oss, men det blev en hel del tillslut.. ;) hihi.

 
Idag har det varit jobb från klockan 10 till halv 5. Var lite småjobbigt eftersom jag inte är helt van vid arbetslivet ännu ;) hihi men det gick bra tycker jag, speciellt när man vet att lite cash rullar in. Fick mestadels vara ensam idag också vilket jag inte brukar vara. Men det var nog väldigt nyttigt för min del känner jag. Måste ju kunna vara självständig också liksom, veryvery important! Så nu sitter allt som en smäck i min hjärna nästan :)

Ska försöka sova tidigt eftersom det är en jobbig morgon/dag som väntar för min del. Kan knappt förstå det själv, vill inte inse att det är dags nu. Vill inte föreställa mig hur det kommer kännas imorgon, vet alltför väl hur det kommer vara. Vill inte att resan ska ta slut redan, vår resa som knappt hann börja.
Trodde aldrig den dagen skulle komma, åtminstone inte så här fort. 

Saying goodbye can be the hardest thing to do 
but all the memories never go away.

fina, fina du



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0