mexxxxiccooooo

Nu jävlar är resan nära, gud kan knappt fatta det själv! Inatt bär vi av härifrån Gävle mot arlanda. Eller inatt är det ju egentligen inte, halv sex på morgonen.. Alltså 10 timmar, inte mycket alls. Men för mig är det natt iallafall, så funderar på om jag bara ska sova någon timme och sedan gå upp för annars kommer jag ha så svårt för att gå upp. Jaja, det tål att tänkas på. Har åkt med lite grejer från hille till strömsbro nu också så att jag kan starta den riktiga och slutgiltiga packningen här. Gjorde även min debutnatt på skolgatan inatt också, gick mycket bra :) Hade myyyysigt, hihi. Tror jag kommer trivas riktigt bra här, jag och min säng kommer väldigt bra överens. Tänker nog börja kalla den för himmelriket. 

Igår skulle jag hänga med massa tjejer i hagaström, men eftersom jag skulle bli så sen så hookade jag upp med luvan istället. Drack drinkar och myste massa, hihi. Sedan fick vi skjuts till stan och då blev det Goya för våran del vid halv 1 tiden, lite lagomt sådär. Hade  skitkul igår igen, kommer inte ihåg senast jag hade tråkigt ute. Är ju precis så det ska vara ;) men som tur är så åker man ju på en liten rehab-resa i två veckor, så kanske kan bli hyfsat återställd iallafall. Packningen då? Jo, väskan är så fet att jag inte får igen dragkedjan och då har jag inte ens lagt i allt som jag ska ha med mig. Vet inte hur detta kommer sluta, men jag hoppas på ett happy ending. Viktigast är ju egentligen bikini och lite finsaker, sen får man väl se vad som åker i och ur.

Nu måste jag återgå till the packing om jag ska komma någon vart innan midnatt.
återkommer inom en snar framtid. Hug


Kommentarer
Tobiashege

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 11:26:43
URL: http://tobiashege.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0