my baby and I

Min älskling har nu hamnat i goda händer. Malla är på väg hit, så hon ska hjälpa mig med allt. Det är ju alltid drygt innan man kommit igång ordentligt med alla installationer och jaa allt vad det nu heter.. Har försökt gå in på iTunes och göra det där man ska göra, men gick ju åt helvete och slutade med att jag blev så irriterad att datorn åkte i golvet. Så tänkte att hon skulle få fixa det där så att inget annat/annan kommer till skada. hehehe..

Har bestämt mig för att gå på yogan ikväll, kan bli mysigt med tanterna tror jag. Gillar onsdagshänget, så det blir  lite tråkigt eftersom jag kommer missa två pass när jag är bortrest:( Får väl göra lite solhälsningar i solen jag då, inte så illa det heller kanske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0