Of all the lonely people, I wanna be loved by you

Har inte haft tid att blogga under helgen, varit rätt kööörigt..
men i fredags var jag ju i uppsala- underbart! Sedan blev det spontanutgång på kvällen med emelie, slutade bra ;) haha. Var dock inte lika roligt på morgonen eftersom jag skulle kliva upp klockan 8 och åka på släktträff..

Men gårdagen var riktigt bra den också, trots tröttheten heeela dagen. Det började vid nio tiden på konserthuset där vi skulle samlas och äta frukost tillsammans och mingla lite. Alla 250 personer... Åkte därefter vidare i bussar till Gevalia. Där fick vi se hur allt gick till inne i fabriken och jaa, massor! det var riktigt kul :) Tog sedan släktbild, och åkte tillbaka till konserthuset för god lunch. Jag, malin, marcus och fredrik gick ner på stan lite medans alla andra lyssnade på när dom spelade någon ''konsert'', var inte så sugna att sitta ner ännu mer och lyssna i hundra år. Vid 4 tiden åkte vi till familjegraven där det var en tjej som sjöng och vissa höll tal. Sorligt, men fint! Äntligen, så var det en liten paus då man kunde åka hem och ta en powernap, så jag sov väl en bra stund vilket var väldigt välbehövligt.. Det var återträff på gasklockorna vid sjutiden, så vi anlände väl där vid den tiden. Minglade lite, drack välkomstdrink, kikade runt lite. Sedan blev det bordsplacering, och som tur var så hamnade jag med marcus och fredrik. Och några andra sköna människor, inte helt fel :D hihi. Därefter blev det trerättersmiddag och massa vin... Inget som man var sådär jättesugen på, men gratis är alltid gott. Så det var bara att tacka och se glad ut ;)

Haha, alla blev fulla vilket var skitkul när det var dags för lite dans. Vinet satte sina spår!
Älskade engwalls-människor ♥
Åkte hem på natten någon gång, och som tur var så finns det gentlemens så jag slapp åka ensam hem :)



“It’s on my mind and it’s like you’re with me all the time”




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0