Remember me

Forgot to tell yaaa. Igår såg jag ju Remember me. Jag hade inga förväntningar på filmen alls för att den har ju inte fått speciellt bra kritik vad jag har sett iallafall. Eftersom jag redan var helt nollställd så satte jag bara igång filmen utan någon tanke alls. Personligen tyckte jag den var skitbra. Kan egentligen inte säga varför, men jag kände verkligen igen mig känslomässigt vissa stunder på både gott och ont. Det var väl också min typ av film, så jag antar att det var därför jag fastnade för den. Vid vissa filmer så blir man ju kär i kärleken, när det både är skratt och tårar. Precis som det ska vara I guess. Den var så sjukt sorglig också, visste inte vad jag skulle ta mig till när filmen var slut. Ville bara se meeeer. Orättvist slut :( Men den rekommenderar jag starkt! :)

Tyler är en ung man med ett ansträngt förhållande till sin far, efter en familjetragedi. Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag han stöter på Ally. Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne. Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, men snart uppenbarar sig saker som hotar att driva paret ifrån varandra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0