Should have said No

Mallan är ju inte jordens raket iallafall, så fruuuktansvärt seg! Är förövrigt skitavis på henne för hon har köpt en ny dator. Hihi hon ska ta med den till mexico, så då kan jag blogga också och hålla er lite uppdaterade på andra sidan jordklotet. Vi ska iallafall ta en ridtur när snigeln anlänt, sedan skulle jag faktiskt behöva åka ner på stan och köpa hårinpackning. Mitt hår börjar likna ett skatbo så nu är det kanske dags att köpa en burk med lite healing. Skulle även behöva inhandla lite annat nödvändigt. Får helt enkelt ta med mig packlistan så jag ser vad som saknas och behöver inhandlas. Måste också hinna träna en snabbis idag, när det blir är fortfarande oklart. Jaja, nu ska jag changa clothes så att jag kommer någon vart idag. See ya later aligator! v


It's strange to think the songs we used to sing
The smiles, the flowers, everything is gone
Yesterday I found out about you
Even now just looking at you feels wrong




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0