Sometimes you can't make it on your own

Ligger i soffan nu och kikar Robinson, och det är helt stört vad ojämna lag det är. Tycker synd om dom som verkligen kämpar. Vissa är helt kokko, hahaha men gurkan är så skön.. Kan inte sluta skratta åt honom när han säger att han inte kan äta coccos för att magen säger ifrån. (har funderat i typ en kvart över hur coccos stavas) Det enda han verkar gilla är kebab typ. Så när han började käfta med paolo och han var så less den stackarn :D Han tror att han kommer överleva på endast vatten han, det skulle jag vilja se alltså..
Så ni som inte ser på robinson borde iallafall verkligen börja titta på det!

By the way så gick det väldigt bra att köra idag, blir nästan chockad över att jag har blivit så duktig. Så nu hoppas jag bara att Linda åker på halkbana med mig så jag slipper åka med något freak... Sprutan gick också bra, inte lika spänd idag vilket borde resultera i att jag inte kommer ha så ont nu efter :)

hahahaha, älska hennes skratt!! så sköööööön.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0