somewhere over the rainbow

Buuu mår absolut inte som jag förtjänar tycker jag. Känner på mig att jag håller på och bli sjuk också, ännu jobbigare.. Jaja, nog om det va. Igår spenderades kvällen först hos Carina som fyllde år. Där blev det smörgåstårta som var godast everrrr och sedan bullar och fika, as gött. Blev idolmys också och som vanligt var olle helt amazing, min älskling. Sedan skjutsade malla mig fort som fan till emelie där förfesten skulle hålla hus. Vi kan det där med att förfesta har jag märkt ;) Avslut på goya innan det blev hemgång och mys :) väldigt nöjd över kvällen, kunde ju inte blivit bättre liksom. Är så trött nu så tänker ta en powernap för ikväll blir det hockey med Sandra. Hon taggar utgång, dock är inte jag fullt lika taggad på det idag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0