Spooky

Åh herregud så rädd jag blev alldeles nyss. Det blåste till så mycket ute att en duk som ligger på bordet på altanen utomhus blåste upp i fönstret så att jag nästan höll på att få en hjärtinfarkt.
Det gör ju inte saken bättre att jag är mörkrädd... buuuhu:( Känns lite småläskigt.



Nu är det paradise som gäller. Trodde det började vid 11 tiden, men dom har ju tydligen bytt tid så missade en stund i början. Den som borde åkt idag var nog Andreas tyvärr, även fast han är söt. Han verkar ju faktiskt inte riktigt fatta vad det går ut på, haha stackarn :) Falska bitches finns det gott om iår iallafall.. hehe. Ska göra iordning lite kvällsfika när det är slut sen tänkte jag försöka sussa lite :) Har en hel del att stå i imorgon så måste ju vara lite utvilad hihi. hoppashoppashoppas!!
goodnight fellas! ♥

Every whisper
Of every waking hour I'm
Choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0