Stand up little girl A broken heart can’t be that bad When it’s through, it’s through

Kvällen blev ju inte alls som jag hade tänkt, så jävla mycket sämre blev den. Det kunde man ju nästan ana! Just my luck som vanligt. Träningen skulle vara klockan sju, men blev istället flyttad till klockan nio och sen till halv nio. Det skulle alltså resultera i att jag skulle missa desperate.... (!!) Blev nästan gråtfärdig när jag fick höra det, visste inte vad jag skulle ta mig till riktigt. Som jag har väntat på just det avsnittet och planerat kvällen så väl.. Var ju bara att hyva iväg den tanken. Men jag och malla ska nog ladda ner avsnittet och se det imorgon tror jag, och hoppas för kan knappt berga mig. Sen blev det ju inte bättre av att det var katastrof för min del på träningen idag, kände mig som en nybörjare. Jag hoppas att det kändes värre än vad det såg ut iallafall. Men sista sprången blev bra så det gjorde kvällen helt okej ändå.
Men har fått en del klarheter i vissa saker idag också, på både gott och ont.
Eller jag vet inte, för jag har ingen aning om hur jag ska reagera. Det står helt still och det är tomt.



Vill inte, vill inte, vill inte.. Även fast jag vet att du inte försvinner kommer det vara bland de jobbigaste ögonblicken jag någonsin varit med om. Betyder alldeles för mycket.


Kommentarer
Anonym

Sensative & lovely!

2010-10-06 @ 09:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0