Telefon tillsalu

Som ni vet så har jag lämnat in min mobil på lagning och inte fått tillbaka den ännu. Men igår ringde dom och berättade att jag skulle få en helt ny telefon av samma sort. Så den är nu till salu för ett bra pris. Det är en sony ericsson xperia med tangentbord och den är verkligen skitbra. (Rolig att skriva sms med är ett stort plus enligt mig) Enda anledningen till att jag inte behåller den själv är att jag inte kan använda samma sim-kort som jag kommer få till min iphone.
Så om någon är intresserad, hör av dig!! :)

Slocknade direkt igår när jag la mig bekvämt.. Men det var Konstigt att man inte vaknade när man blir terroriserad mitt i natten. Skulle inte ens vakna om en elefant klampat in i mitt rum. Vaknade i hyfsad tid iallafall, så på förmiddagen så kollade jag och mamma VM i hästhoppning, riktigt spännande faktiskt och det var helt klart en rättvis seger för phillipe :) Helt grym på att rida, ryser nästan! Men hade ju trott att pessoa skulle få medalj, men det var en skräll att han inte fick det. Sedan har jag legat i soffan och hängt bara och kollade på Allt för min syster som också är så hemsk men ändå så bra :) om typ en halv timme är det desperate för min del eftersom jag missade det i tisdags. Så jag kommer sitta bänkad framför tv:n till stor del idag ;) oemotståndlig TV-dag.. Vid halv 7 tiden kommer emelie hit så då ska vi fetta i oss lite mer och kolla gossip+ensam mamma söker sedan blir det någon film skulle jag tippa på. hihi myyyys :)

Be back later fellas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0