there are certain people you just keep coming back to

Känner ändå en viss lättnad men ändå inte, går liksom inte att beskriva. Saknaden tar stor plats och den kommer inte försvinna, men tillslut kommer det bli bra :) Jobbigast är ju att säga hejdå, så är det alltid.

Kom hem på eftermiddagen, så har inte hunnit vara hemma så länge. Var ut i stallet en sväng och fixade lite, är träning ikväll klockan sju så borde bege mig ut igen strax. Hade tänkt att gå till ridhuset lite tidigare idag och titta på träningen som börjar klockan 6 eftersom ronja och min sötaste skulle vara med och träna. Men så kommer dörrarna till framsidan vara stängda så den idén som jag hade gick ju inte riktigt. Så jag får helt enkelt inte titta på träningen, får nöja mig ändå på något vis. Hoppas att lillskrutten sköter sig iallafall, han är ju bäst så det borde han göra:)

Sen måste jag ju skynda mig hem till sverige-matchen som kommer va galet spännande och ska heller inte förneka att jag tar desperate i första hand heller (!!!) Man måste ju prioritera när det är samma tider, men jag sviker inte något av dem, nevaaaah. Ingen ska få hindra mig att se det idag, för idag är det en mys-tv-dag som man bara inte får missa. Nu ska jag changa clothes så att jag inte blir sen!
later


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0