There is nothing you can throw at me that I haven't already heard

Träningsvärken bara växer och växer.. not gooood! Men det blev lite chill idag tycker jag på gymmet, det var skönt. Powerwalka/gick på bandet först, sedan gick vi upp till trampmaskinen som är så jävla jobbig. körde på den 10 min sen var man ju så gott som död i benen. Därefter blev det lite lår, mage och armar. Trodde aldrig vi skulle hålla i detta!! Hela tre dagar i sträck.. Blir så stolt över oss ;) Imorgon är ett core-pass inbokat och på fredag är det zumba så det blir lite waka waka shake då. Ska bli gryyyymt :D Ikväll är det även yoga på schemat så rullar väl hemifrån om en timme typ. Så nu har jag tryckt i mig min favoriträtt vilket jag tyckte att jag förtjänade. Köttbullar, stuvade makkisar,brunsås och KETCHUP!! (såklart) Är man riktigt sugen så finns det inget godare.

Men sen hände det ju en liten incident när josse skulle lämna nycklar, så vi åkte igenom stan. Låg i fel fil så vi bytte liksom, nää men då är det en idiot som tutar som en galning. Lite småcrazy var han, men det var absolut inte så att vi höll på att krocka med honom heller. Sedan vid nästa rödlyse så kör han in i oss(?!) så vi tittar bak på idioten. Antingen vinkade han åt oss eller så pekade han fuck you. Vi hamnade typ i chock båda två så visste inte riktigt vad vi skulle göra. Som grädden på moset så resulterade det iallafall i att vi körde fel, hamnade i fel fil, kör på fel sida av vägen och yrade mest runt innan vi hittade till vår slutstation. Kaaaaos, jaarå..



Det finns inga behov att leka runt i jakten på något jag inte riktigt vet vad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0