There's nothing you can do that can't be done.

men skön match... jäääävla värdelös så det var stört. Köpte en lott också men inte fan vann jag på den heller. Inte riktigt mina dagar nu på senaste tiden alltså. Efter regnet kommer solskenet och är väl dags att solen tittar fram snart kan man ju tycka, för både mig och stackars brynäs. Haha, men jag och malla hade så mysigt ändå vi. Dog lite vissa stunder alltså ♥ Me like ya. Nä nu ska jag börja rota lite i min urplockade garderob och fram med resväskan! Är ju dock lite drygt att halva garderoben är i strömsbro och halva i hille vilket gör packningen liiite jobbigare. Kommer stå där på lördag och gråta för att jag inte började tidigare... Så förutsägbart. Borde ha börjat förra veckan istället, då hade allt varit välplanerat. Men idag inhandlade jag iallafall hårinpackning som jag sa, och det blev även en tischa med mig hem. Glad blev jag iallafall när jag såg att 6000 rullat in på kontot utan någon speciell ansträngning ;) hihi.

vad som inte heller är så kul är att jag ska åka på halkbana imorgon, helt by myself. Blääääääää vill gräva ner mig för jag vill inte, vill inte,vill inteee. Kommer sitta där helt ensam och kommer antagligen få åka med nått random som jag varken känner eller vill känna. Hade ju hoppats på att få sällskap, men det blev ju inte så till slut tyvärr. Kan ju hoppas på att jag överlever den lilla utflykten. Det enda positiva är väl att man får ta med sig matsäck, thank you God. Och kan ju lova att hörlurarna kommer vara min bästa vän under dagen. Men roligast av allt är ju ändå att bussen går klockan 7 (?!) från stan. Vill gråta, helt seriöst. Behöver egentligen inte gå och lägga mig eftersom det är så sjukt tidigt, det finns liksom inte på världskartan att jag kommer upp imorgonbitti klockan 6. Haha, gud vad jag tycker synd om mig själv just nu. Livet är då inte en dans på rosor.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0