Time will tell

Vaknade återigen av plingklockan på nedervåningen vilket gjorde att jag flög upp ur sängen. Vågade dock inte gå och öppna, så kikade ut lite genom fönstret. Hade ju varit lite pinsamt om den personen sett mig för det måste sett alldeles för fult ut.. Iallafall måste det varit någon jag känt eller något liknande eftersom personen hade nyckel. Hade inget hår på huvudet så måste nog varit en av det andra könet. Den var här i ca tio min då jag var på helspänn, men sen slapp jag oroa mig mer. puhhhh! :)

Har precis tagit en varm dusch så ska slänga i mig lite frukost strax och göra mig iordning. Ska möta emelie på stan vid halv 1 tiden för lite lunch och mys :) Skulle behöva något nytt i garderoben också om inte plånboken ekar alltför mycket. Behöver även gå till bilskolan och boka upp sista körlektionerna.. gaaah det börjar närma sig.

nu kurrar magen, återkommer senare idag :) Have a nice day everyone.
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0