To the moon and back

Vaknade klockan 5 imorse, vad är felet? Jag som aldrig brukar vakna annars. Är ju omöjlig när det gäller sömn annars. Tränade med corsa imorse och hoppade lite, gick bra :) Är ändå inte några tävlingar nu så hon får gå lite lugnt bara, sen blir det väl lite vila i slutet på november eller så. Jag gick och solade 20 min, sedan traskade jag hem till malin och våldgästade henne lite. Vi åkte och handlade lite och därefter brummade vi vidare till korpen, zumba-pass på schemat! Hahahaha, det är så sjukt kul även fast man är sämst :D Skulle kunna gå på det varje dag om jag kunnat, men får väl nöja mig med då och då istället. Det är ju bättre än inget liksom. Instruktören är typ hur bra som helst också, och det är grymt skön musik.

Nu sitter jag hemma hos malla och hon håller på och gör iordning middagen inför ikväll. Duktig flicka som gör iordning lyxmiddag till sina gentlemens. Tänk om man hade det så bra alltså, ojoj vad livet skulle leka.  stålmallan kan hon. Hoppas iallafall på en liten matlåda till mig, men det tvivlar jag på.
Vi ska ner på stan om en stund och fixa lite presenter och jag ska inhandla det sista inför mexico, sedan är det bara att börja packa typ. Som vanligt kommer väl jag packa ner alldeles för mycket och det kommer bli en fet övervikt. Vill ju inte att planet ska krascha så lär väl snåla lite med packningen iallafall. Nä nu börjar det bli lite brådis om vi ska hinna med tidsplanen. pusselipuss




"Accepterar du att jag är den jag är så slipper du bli upprörd när du upptäcker att jag inte är den du tycker jag borde vara och besparar dig alla de besvikelser som beror på dina egna orealistiska förväntningar"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0